dust..


Ibland så..

Ingen kommentar.


***

Nej, nu är det slut på smakproverna från min kaotiska hjärna. Dax att bli mitt gamla vanliga jag igen..

Vill skriva men har egentligen inget att skriva om. Hade en något meningslös lektionsdag idag, eller så är det bara jag som är negativ. Vi skulle göra prover på nån slags dekorationspyssel, och nåde den som ville göra något annat innan det var klart. Imorgon blir det oxå massa skrot, vi ska fläta olika slags band. Men då tänker jag göra nått vettigt allafall och göra nyckelband, det har man allafall användning för.

På stickfronten är jag nästan klar med min gröna sjal. Den har oxå blivit monsterstor, men på ett annat sätt. Annars så ska jag börja sticka sockor med annat garn och annat mönster, men förstår inte riktigt mönstret ännu. Ska prata med nån imorn som kan översätta stickspråket till svenska..

*

Längtar hem så det nästan är sjukt.. Vet inte varför. Mitt rum känns som det där tortyrrummet där väggarna börjar röra på sig och klämmer ihjäl en när de slutligen når mitten. Men problemet är att det inte försvinner då jag flytt iväg några timmar.
Har kollat upp biljettpriserna ifall att jag inte står ut, det blir runt 600 kr totalt tur och retur med båtbussbiljetterna inberäknade. Så var det nu ikväll allafall, de kanske höjs till imorgon. Men hur som helst så känns det ändå som ett vettigt pris för att rymma iväg, få ro att tänka och att ladda batterierna igen.

Undra vad en lobotomi kostar? Är det värt för att slippa ha kaos i huvudet?

*

Nej, nu kanske det är dax för sängen. Hoppas morgondagen blir bra, full med möjligheter.

Föresten, köpte ett sånt där ICA-djurpar idag, en sköldpadda med unge. Supersöt!!


Många kramar, tänker på dig.

***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0