HEMHEMHEM!!!

Imorgon ska jag hem! Imorn ska jag hem!! Imorgon är jag hemma vid den här tiden!!! Imorgon tar jag em-färjan hem till fastlandet!!! Imorn ska jag HEM!!!

Hm, det blev många utropstecken där. Men det bjuder jag på! :)

Jag kan inte riktigt förstå varför jag är så glad för att åka hem, jag har det ju underbart här på gamla folkan med alla underbara sötnötar till kumpaner. Menmen, livet behöver väll sina små mysterier ibland..

*

Ikväll är jag trött för ovanlighetens skull, och det känns helt underbart. Den senaste veckan har jag inte blivit trött föränn kl 1 på natten, knappt det. Det är konstigt för jag har ju varit pigg och klarat av dagarna, och inte tagit tupplurer, men det får väl vara ett mysterium det oxå..

Idag fick jag kroppkakor till lunch här på gamla folkan. Dom var riktigt goda, men orkade inte mer än en som vanligt. Det var fullt i matsalen, inte bara folkan-elever utan hela södra gotland var där och trängdes. Det är alltid så när det serveras kroppkakor, infödingarna verkar ha nån slags radar när det gäller sånt.

På stickfronten så är jag klar med den gröna sjalen, och den blev riktigt lång mellan snibbarna (vad är det för ord egentligen, låter ganska snuskigt..). Den är fin, men väldigt hård. Jag ska tvätta den inom en snar framtid, hoppas den blir gosigare att ha på sig då. Annars så har stickbesattheten lagt sig för tillfället, det ska bli skönt med en paus i helgen. Om jag får abstinens så har jag stickor och massor med garn hemma..

Nej, nu kallar sängen (och kanske lite städning i kaoset innan dess)..

Imorn ska jag hem!!!

Många kramar!!

//kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0