Ingen rubrik..

Gokväll.

Nu är jag tillbaka till gotland igen efter en väldigt mysig hemma-helg. Jag har varit med familjen, gått på bio, busat med världens sötaste valp, bakat pepparkaksdeg, gått promenader och passat på att laddat batterierna..

***

Annars..?

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Är det den känslan som brukar kallas skrivkramp? Och hur blev ett inlägg en mening?

Mitt rum är kaos.. Ibland känns det som om mitt liv är kaos, eller allafall konstigt. Idag har varit konstig, den saken är säker..

*

'Allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort.' 
Sen en tid tillbaka - Melissa Horn

*

Nu har jag broderi på schemat i dagarna tre. Uppgiften går ut på att brodera tre saker/bilder (what ever) som hör ihop på tre tygstycken på A3-storlek. Jag bestämde mig för att brodera en syrenkvist i olika årstider: vinter, vår och försommar.

Skulle till garnaffärn och köpa garn till en julklapp idag, men orkade inte.. Jag ska istället kolla vilka julklappar jag behöver med garn till och köpa allt på en gång. Undrar om jag har tagit vatten över huvudet när det gäller min julklappsplanering?

*

Ikväll är det filmstudiobio igen: Max Manus. Det är tydligen en sann histora om norrmannen Max Manus och hans kamp mot nazismen under andra världskriget. Der ska bli intressant att titta på den.

*

Och förlåt, jag ska sluta gömma dina nycklar. (Men det är ju så frestande..)

**

Har inget vettig att skriva, så jag slutar nu..

Många kramar







Kommentarer
Postat av: Sandra

haha det är ju bra du iaf erkänner på en gång då jag märker att dom är borta ;P men det låter annars som du har haft en bra helg, vilket är bra~ ^^

2009-11-24 @ 18:32:09
Postat av: Sandra

har fresten sett framemot att se den, så det ska bli skoj :)

2009-11-24 @ 18:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0