Karusell

VARNING.


Det här är ett ocensurerat inlägg direkt från mitt huvud. Min hjärna håller på att sprängas och jag måste skriva av mig.

Om du inte klarar av konsekvenserna av att kolla in i mitt huvud så låt bli att läsa..






Idag har jag varit förvirrad och tänkt hela tiden, men jag kommer inte riktigt ihåg vad jag tänkt... Det har inte varit det vanliga grubblet, utan något helt främmande. Under förmiddagens genomgång så hörde jag inte ett ord, så upptagen av att fundera var jag. Samtidigt var jag glad, glad, glad. Och det känns lite overkligt. Det känns så rätt, men jag är rädd att det inte är så enkelt.. Tänk om allt bara är ett dumt missförstånd..? Tänk om..


...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0