Ingen rubrik..

Jaha, det var några dagar sen jag skrev. Har varit så trött på kvällarna, plus att skolans internet inte är det bästa, det loggar ut hela tiden utan vettig anledning. Här på gotland är det fortfarande vinter, massor med snö och kallt som i helvetet. Det är dock skönt att det är minusgrader hela tiden, det skulle ha varit drygt med tö och frysgrader om varannat som skulle ge pisshala vägar. Har klarat mig undan att ramla och gjort illa mig förutom en halkning i en av skolan stentrappor förra veckan.*knock knock, ta i trä*. Har varit duktig och gått morgonpromenad nu flera dagar i rad innan frukost, det har varit jätteskönt att vakna och bli hungrig på riktigt till frukosten.
Har äntligen fått den besvärliga varpen på plats i vävstolen, pådragningen tog verkligen en evighet då det trasslade HELA tiden. Imorn ska jag börja solva, det är 1268 trådar, men som tur är så ska det vara två trådar i varje solv (tss.. förlåt om det är svårt att förstå vävspråket ibland..). Det ironiska är att jag skulle vara tvungen att skynda mig med den här väven, så den skulle hinnas med, och med allt trassel som blir så blir det verkligen tvärtom. 
Imorn är det fredag igen, och sen är det ännu en helg som kommer svicha iväg. På lördagen ska jag gå en heldagskurs i bindningslära, spännande värre. På söndagen MÅSTE JAG STÄDA!!!!!! Får väll sätta nått löjligt krav som ingen middag innan jag är klar, eller ett vettigt och bättre krav: inte öppna eventuella alla hjärtans-dag brev innan det är röjt, städat, fönsterfixat och snyggt i rummet.

*
Mellisa Horn - En famn för mig (Några rader som fastnat på hjärnan..)
Har för mkt tid att tänka, på allt jag ser hos dig. Jag vet att det går över, men det är ändå svårt för mig..
Jag tror att jag har valt nått som inte vill mig väl, men om du inte saknar mig så har du dina skäl..
*

Nej, nu händer inget mer intressant här för tillfället, men en liten uppdatering blev det allafall.

Höres.

Många kramar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0