Utmaning!!!

Simone har gett mig en utmaning.

Gör såhära:

1. kopiera utmaningen till din blogg
2. länka till personen som gett dig utmaningen
3. berätta 7 faktagrejer om dig själv
4. välj 7 andra bloggare som du vill ge utmaningen till och länka till deras bloggar


¤ Att vara VIKING är det bästa jag vet: kläderna, människorna, atmostfären, ALLT!!!
¤ Kommunikation är inte min starka sida.
¤ Är löjligt lättskrämd, skäms nästan..
¤ Har aldrig tyckt om att sätta upp tavlor, bilder eller smycka väggar överhuvudtaget.
¤ Organisera och packa effektivt? Hur gör man då??! :P
¤ Att vara kär är en underlig upplevelse, både härlig och jobbig på samma gång. (försöker förtränga det för bådas skull)
¤ Tänker/funderar/grubblar på tok för mkt för mitt eget bästa.


Du får välja själv om du känner dig utmanad!

Många kramar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0