Ingen rubrik..

Dax för en liten uppdatering igen. Det är sportlov och jag är hemma igen. Det är härligt, mkt skönare än jag trodde där i mitten av förra veckan när jag fortfarande var kvar på gamla folkan. Jag har inte gjort så mkt egentligen, men det har redan gått en halv vecka. Raggmunken axa blev glad av att ha mig hemma allafall.  

*

Igår var jag till stockholm och gjorde min synundersökning inför den kommande laseroperationen. Det var lite nervöst, men det visade sig att mina ögon är sammarbetsvilliga så på onsdag kl 10 blir operationen av. Det känns läskigt, men själva operationen kommer tydligen inte göra ont enligt de upplysta.
Efter undersökningen gjorde jag och systeryster stan och åt god lunch. Var inte på "handla kläder"-humör, men lyckades ändå göra av med pengar. Hittade en helt underbar bok(!!!): Pride, Preduce and Zombies. Den är lite av en parodi, och passar perfekt till min humor. Köpte även en ny skrivbok av japans stil och en penna med tre uddar, fina skrivböcker är en av mina stora laster. Var in på designtorget och höll på att dö av ha-begär, förstår inte varför jag envisas att gå in i den affären hela tiden när jag vet att den är så farlig.. Det var ganska skabbigt väder under dagen, slaskregn och kalla vindar.

*

Helgen var mysig, tillbringade nästan hela lördagen med att betrakta en digital fotoram full med bilder på min familj, jular genom åren, midsommrar och andra högtider och vikingabilder från island. På söndagen samlades stora delar av familjen och firade kära pappa på hans födelsedag. Hembakat bröd till lunch, egengjorda prinsesstårtor till fika och kroppkakor till kvällsmat. Gott!!!  
 
*

Vi höres när ögonen har läkt tillräckligt för att sitta vid datorn igen..

Många kramar!!


Kommentarer
Postat av: Simone

Lycka till med operationen vännen!!

2010-03-02 @ 21:10:58
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0